Μαθαίνω πως η φιλενάδα μου η Diana πάει πολύ καλά σε Βερολίνο και Βιέννη και με τον καινούριο της δίσκο και με τα αγόρια του γκρουπ (Zweitfrau).

zweitfrau-cover.JPG

Ανήμερα του Άη Γιάννη η συναυλία της στο «Π» sold out. «Υπήρχαν μπροστά μου, ακριβώς απο κάτω φωτογράφοι της γερμανικής Vogue», μου στέλνει σε σμς.

«Τα’χασα. Έκλεισα τα μάτια και απλά συνέχισα να τραγουδάω, μέχρι που τους ξέχασα όλους και μετά χόρευα σα δαιμονισμένη».

Η Diana που γνώρισα, που μαγειρεύει εκπληκτικά Ινδικά, που λιώνουμε βλέποντας για ογδοηκοστή φορά στο ντιβιντί την Κάρυ και τον Μπιγκ, που ζωγραφίζει όταν βρει χρόνο και έχει γεμίσει τα σπίτια όλης της παρέας με πίνακες εξαίσιους.

Που είναι μια ξανθιά και μια μελαχρινή, ποτέ τίποτε στο ενδιάμεσο, που παίζει ντραμς σαν άντρας, που είναι ερωτευμένη με τον Flo, που είναι ερωτευμένος μαζί της, που στήνει τους παραγωγούς που σκάσαν μύτη απο το L.A. και το London για να μείνει κάτω απο την κουβέρτα μαζί του. Και επειδή «θέλουν να με κάνουν κάτι που δεν είμαι, σα να ‘μαι γι’αυτούς πλαστελίνη και να θέλουν να μου δώσουν άλλο σχήμα».

Μου στέλνει απόκομμα της Γερμανικής Bild. Φωτογραφίες της απο την τελευταία συναυλία, φοράει εξαιρετικό φόρεμα της Anna Aichinger και μποτίνια φουξ με ψηλό τακούνι, άβαφη σχεδόν και κούκλα. Στη λεζάντα σχολιασμός «η Diana έχει μέσα της Το Σεξ και δε φοβάται να παίξει επί σκηνής μαζί του».

Ο Flo δε ζηλεύει. Την είδε που έκλεισε τα μάτια. Τραγουδούσε για έναν.

Οι φωτογραφίες του είναι οι καλύτερες. Θα τις βρεις εδώ http://www.flow.co.at/ και θα καταλάβεις.

img060928-160558.jpg

Αλλά η δική μου αγαπημένη είναι αυτή. Με το στέμμα στο κεφάλι. Μια ολόκληρη μέρα να τριγυρνάμε στην πόλη και να είναι η Σϊσσυ. Και να με ζωγραφίζει πάνω σε μια μικρή χαρτοπετσέτα σαν ηρωίδα κόμικ με μπότες ψηλές και μπέρτα σαν του Σούπερμαν, και τελικά να φτιάχνει ολόκληρο καρεδάκι, εγώ να σώζω στο τελευταίο κλάσμα τα δυο τελευταία Apfel-, και Milchrahm-Strudel απο τα χέρια της πεινασμένης χοντρής γιαγιάς του απέναντι τραπεζιού.

Και να λέει, «αν τελικά δεν αντέξω, αν τελικά τίποτε δεν είναι πια εγώ και τα παρατήσω όλα και πάω σε ένα απο τα ξερονήσια σας, μάθω ελληνικά και τη συνταγή για dolmaden και αρχίσω να ζω απο τις ζωγραφιές που θα πουλάω σε τουρίστες, θα είμαι ακόμη η πριγκίπισσά του;».

