ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΜΑ ΟΙ ΣΩΣΤΕΣ ΜΕΡΕΣ Ο ΣΩΣΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑ ΒΙΝΥΛΙΑ

clip_image00247.jpg

Η φίλη μου η ντόγια όταν βγαίνει έξω τα βράδια κ περνάει πολύ καλά με τους φίλους της, θέλω να γράψω κι άλλα για το μπιτ, το ρυθμό.

EIGHTBAL
Τίμος: ΣΑΒΒΑΤΟ Η ΚΥΡΙΑΚΗ?
στεφανος καρακατσανης: ποιο σαββατο κ ποια κυριακη, την ωρα που στο στειλα. η πιστα του γαμαει

 

κανονικός άνθρωπος, αρχίζω τι γίνομαι
κοιμάμαι πάντα απ την αριστερή, εγω νίκο κοιμάμαι πάντα απ την αριστερή

το 2εύτερο [μάλλον το 3τρίτο βιβλίο μου θα λ]έγετε DANCE.
το σερβιτοράκι του σοδάδε μου λέει είσαι πολύ καλό. είσαι πολύ καλός λέμε οι φίλοι ο ένας στον άλλο. Η Kylie είναι μια πριγκίπισσα απόψε κ μου τραγουδάει απόψε confide in me, we all have a cross to bear κ γω τη χορεύω tango τάνγκο ενώ φοράει κρεμ γοβάκι κ βεραμάν τούλι με χρυσά στέμματα κ απόψε μοιάζει στη σκάρλετ γιόχανσον

Ανοίγω το στόμα μου κ i mouth my friend: «μωρό μου». Πηγαίνω σαυτόν τον τύπο που κάναμε ακριβώς τα ίδια κ κανουμε ακριβώς τα ίδια μόνο που αυτή τη φορά του λέω τα πάντα / του τα λέω όλα όσα έγιναν όλα όσα θα γίνουν ολασα θα μπορούσαν να γίνουν. Πίπα στην τουαλέτα κ αν θέλω θα με κεράσει ποτό αλλά δε πίνω καθόλου απ τα υγρά σου δε μου δινεις καθόλου απ τα υγρά σου, όπως κ την άλλη φορα. είναι επικίνδυνος θυμάμαι. ο πούτσοσου

κοιτώντας την καινούργια οθόνη του η/υ εγώ η μάνα μου κ ο αδερφός μου ανοίγω μια φωτογραφία κ είναι ο πούτσος του νίκο εγώ η μάνα μου κ ο αδερφός μου αλλά μπορώ να το κάνω και αυτό

 

στε κατσ: χορεψε τον, βρε
στε κατσ: τον παναγιώτη, χορέψέ τον
νίκος: είναι ok, μια χαρά είναι κ μόνος του
στε κατσ: αλλα ενας χορος ρε ειναι, χόρεψτον

αργότερα, στα λαϊκά
τον χορεύει κ
όταν φεύγει πιο μετά είναι σα γκομενός σου που φεύγει κ σαφήνει στο μαγαζί να μείνεις σου λέω στον παναγιώτη

στην πίστα εγώ κ όλοι η φίλοι μου είμαστε πολύ καλοί, στο χορό στην πίστα με μερικούς μεταμφιζεμένους γιατί αυτοί που μεταμφιέζονται είναι τέχνη όπως ο χορός είναι απ’ τα σημαντικότερα πράματα στον κόσμο.

ακούω μουσική που η μάνα μου δεν αντέχει ν’ ακούσει. η ραίει ραίη shake it to the ground, μετά μόνος μου, όταν δεν ακούει η μαμα ακούω στ ακουστικά το calabi yau space των dopplerefect

καθαρό μυαλό
όταν έχεις δει την αλήθεια το μαύρο σε καταστρέφει ξέρεις κ ξέρω ξέρουμε τέτοια άτομα, όμως ο θάνατος είναι μια όμορφη γυναίκα που πια βάφει μόνο τα μάτια της ένα μπλε με πράσινο κ ακούει μουσική στακουστικά της στο αστικό. Μετά Φοράει Πάντα Μαύρα Γυαλιά

Στο τέλος της περιόδου αυτής, στη διάρκεια της οποίας δεν τον είδα καθόλου, παρουσιάστηκε στο δωμάτιο μου την ώρα του μεσημεριανού ύπνου και με οδήγησε από την πύλη σ’ ένα μονοπάτι δίπλα στη θάλασσα. Χρειάστηκε να πλησιάσουμε πολύ την καλύβα μέχρι να τη διακρίνω: ήταν χτισμένη μέσα σε μια συστάδα από δέντρα και θάμνους, βαμμένη πράσινη και ένα με το περιβάλλον της. Το σπίτι είχε χτιστεί με κομμάτια από ναυαγισμένα πλοία.

Μέσα είναι δροσερό και σκοτεινό, με μια μυρουδιά πίσσας. Το σπίτι αποτελείται από ένα μόνο δωμάτιο επιπλωμένο σαν καμπίνα πλοίου, μ’ ένα σεντούκι, ένα τυλιγμένο στρώμα και δύο χαμηλά σκαμνιά από πελαγίσια ξύλα. Βγάζουμε τα ρούχα μας, τα κρεμάμε από ξύλινα καρφιά και μου δείχνει να καθίσω απέναντί του σ’ ένα από τα σκαμνιά, με τα γόνατα μας να ακουμπάνε. Με κοιτάει σιωπηλός στα μάτια και αισθάνομαι σφίξιμο και αδυναμία στο στήθος.

Του σηκώνεται και το ίδιο και εμένα, το αίσθημα της αδυναμίας τώρα σαν θάνατος στο λαρύγγι καθώς έχουμε φτάσει κι οι δύο σε πλήρη στύση. Ασημένιες κηλίδες αναβλύζουν μπρος στα μάτια μου και έχω την αίσθηση πως ζουλιέμαι μες στ’ αρχίδια του και την ψωλή του καθώς είμαι πεσμένος στο στρώμα και ο Ντινκ με γαμάει.

Μετά ξαπλώνουμε ο ένας δίπλα στον άλλο. Μιλάει με την καθαρή σοβαρή νεανική φωνή του. Δε χαμογελάει συχνά και υπάρχει κάτι το πολύ θλιμμένο και απόμακρο πάνω του σαν αδύναμο σήμα ή σινιάλο από κάποιο μακρινό αστέρι.

΄΄Το Μίντλταουν δεν είναι σαν την πόλη που γεννήθηκες. Δεν υπάρχουν εκεί κυρίες Νόρτον που νομίζουν πως μυρίζονται παντού ουίσκι και αμαρτία. Άνθρωποι σαν κι αυτή δε μπορούν να σταθούν στο Μίντλταουν. Για έναν ξένο, το Μίντλταουν είναι απλώς ένα μικρό χαριτωμένο μέρος, με πέτρινα σπίτια στις όχθες ενός καθαρού ποταμού. Ευγενικοί φιλικοί άνθρωποι. Όμως οι ξένοι δεν μπορούν να μείνουν αν δεν τους προσαρμόσουμε στον τρόπο ζωής μας. Αυτοί που δεν μπορούν ν’ αφομοιωθούν δε βρίσκουν ούτε γη ν’ αγοράσουν ούτε δουλειά.

Το Μίντλταουν διευθύνεται από μια μαγική αδελφότητα. Θ’ ακούσεις να γίνεται λόγος για λευκές και μαύρες στοές, το δεξί μονοπάτι και το αριστερό μονοπάτι. Πίστεψέ με, δεν υπάρχουν τόσο αυστηρά όρια. Όπως και να ‘ναι, οι Αδελφοί του Μίντλταουν δε θα επέτρεπαν πότε στον εαυτό τους να βρεθεί σε μια κατάσταση που θα τους ανάγκαζε να χρησιμοποιήσουν τις συνηθισμένες μεθόδους της μαύρης μαγείας. Έτσι και αποκτήσεις τον έλεγχο του σώματος, δεν τα χρειάζεσαι αυτά.

Δεν υπάρχει επίσημη μύηση στην αδελφότητα. Η μύηση έρχεται μεσ’ από όνειρα-οδηγούς. Σε ηλικία δεκατεσσάρων ετών, όταν άρχισα να βλέπω όνειρα που καταλήγουν σ’ εκσπερμάτωση, αποφάσισα να μάθω πώς να ελέγχω τη σεξουαλική ενέργεια. Αν αποκτούσα την ικανότητα να φτάνω ξύπνιος σε οργασμό όποια στιγμή ήθελα, θα μπορούσα να κάνω το ίδιο στα όνειρα μου και να τα ελέγχω αντί να με ελέγχουν αυτά.

Για να πετύχω το σεξουαλικό έλεγχο, έπαψα ν’ αυνανίζομαι. Για να φτάσεις σε οργασμό, χρειάζεται απλώς να ξαναζήσεις έναν προηγούμενο οργασμό. Έτσι, ενώ ήμουν ξύπνιος, προσπαθούσα να προβάλλω τον εαυτό μου μέσα σε ερωτικά όνειρα, που τώρα έβλεπα αρκετές φορές την εβδομάδα. Πέρασαν λίγοι μήνες πριν αποκτήσω την αυτοσυγκέντρωση εκείνη που τελικά θα έφερνε αποτελέσματα.

Μια μέρα ήμουν ξαπλωμένος γυμνός στο κρεβάτι μου· ένοιωθα το ζεστό ανοιξιάτικο αεράκι στο κορμί μου κι έβλεπα τις σκιές των φύλλων να χορεύουν στον τοίχο. Επαναλάμβανα στο μυαλό μου ένα ερωτικό όνειρο σαν να ‘λεγα την αλφαβήτα, όταν ξαφνικά ασημένιες κηλίδες ανάβλυσαν μπρος στα μάτια μου και δοκίμασα ένα αίσθημα αδυναμίας στο στήθος –το αίσθημα του θανάτου- και γλιστράω μες στον ονειρικό εαυτό μου και χύνω.

Αφού έθεσα υπό έλεγχο τη σεξουαλική ενέργεια, είχα πια το κλειδί του σωματικού ελέγχου. Τα λάθη, οι αδεξιότητες και οι διάφορες ανοησίες οφείλονται στην ανεξέλεγκτη σεξουαλική ενέργεια, που εκθέτει το άτομο σε κάθε είδους ψυχική ή σωματική προσβολή. Συνέχισα με σκοπό να θέσω υπό έλεγχο την ομιλία, για να τη χρησιμοποιώ όποτε θέλω εγώ, αντί να μου τρυπάει τ’ αυτιά όλη την ώρα ή να μπερδεύει σκοπούς και τραγουδάκια στο μυαλό μου.

Χρησιμοποίησα την ίδια μέθοδο προβολής του εαυτού μου μέσα σε χρονικές στιγμές που το μυαλό μου έμοιαζε άδειο από λέξεις. Αυτό το έκανα ενώ περπατούσα στο δάσος ή τράβαγα κουπί στη λίμνη. Για μια ακόμα φορά χρειάστηκε να περιμένω λίγο για να ‘χω αποτέλεσμα. Μια μέρα, καθώς κωπηλατούσα στη λίμνη και ήμουν έτοιμος να ρίξω πετονιά, ένιωσα την αδυναμία στο στήθος, ασημένιες κηλίδες εμφανίστηκαν μπρος στα μάτια μου μαζί με μια ιλιγγιώδη αίσθηση απορρόφησής μου από ένα τεράστιο κενό όπου δεν υπάρχουν λέξεις’’.

wουίλι μπάροουζ. αποσπασμα «Οι Πόλεις Της Κόκκινης Νύχτας» μεταφραση Νι. Ρέγκας & Δημ. Κουμανιώτης ΑΠΟΠΕΙΡΑ ’87, σελ. 139-141

χώνω ένα δαχτυλο στον κώλο μου κ κοιμάμαι, το σεξ, η βία κ ο χορός είναιανεξάντλητα. cool Δοκίμιο

[φωτο παρμένη απο το δικτυο πρι χρονια τιτλοφορουμενη untitled_ αγνώστων λοιπών στοιχείων]

Advertisements